Pn - Pt : 7.00 - 16.00
5. Reklamacje
1. Reklamacje
W celu szybkiego rozpatrzenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Po potwierdzeniu zgłoszenia, prosimy o przesłanie reklamowanego produktu wraz z niezbędnymi dokumentami:
- Wypełniony protokół zgłoszenia reklamy ( Pobierz Tutaj )
- Kserokopię zakupu Faktura / Oryginał Paragonu
Reklamacja zostanie rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie z zastrzeżeniem 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Reklamowany produkt należy odesłać na adres:
Onlinehurt / Dział Reklamacji
TUAN Sp Z.o.o.
Box : B16 - EACC
Nadrzeczna 7A
05-552 Wólka Kosowska
- Tel : 505 - 061 - 508 - Aleksander - Polski
- Tel : 505 - 287 - 956
2. Produkty niepodlegające reklamacji
- Naturalne zużywanie się obuwia
- Drobne części wymienne np sznurówki
- Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego przechowywania i konserwacji
- Uszkodzenia które powstały w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA