0

Menu

/

5. Reklamacje

1. Reklamacje

 

W celu szybkiego rozpatrzenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Po potwierdzeniu zgłoszenia, prosimy o przesłanie reklamowanego produktu wraz z niezbędnymi dokumentami:

 

- Wypełniony protokół zgłoszenia reklamy ( Pobierz Tutaj )

 

- Kserokopię zakupu Faktura / Oryginał Paragonu

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie z zastrzeżeniem 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

 

Reklamowany produkt należy odesłać na adres:

 

Onlinehurt / Dział Reklamacji

 

TUAN Sp Z.o.o.

Box : B16 - EACC

Nadrzeczna 7A

05-552 Wólka Kosowska

 

- Tel : 505 - 061 - 508  - Aleksander - Polski

- Tel : 505 - 287 - 956 

2. Produkty niepodlegające reklamacji

 

- Naturalne zużywanie się obuwia

- Drobne części wymienne np sznurówki

- Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego przechowywania i konserwacji

- Uszkodzenia które powstały w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

1.   ZAMÓWIENIE

2.   WYSYŁKA KRAJOWA

3.   WYSYŁKA EUROPEJSKA 

4.   PŁATNOŚCI

5.   REKLAMACJE

6.   PANEL KLIENTA

7.   TABELA ROZMIARÓW


© Copyright onlinehurt.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka cookies

Sklepy internetowe CStore
Kontakt ze sklepem

Pn - Pt : 7.00 - 16.00